martes, 14 de septiembre de 2010

Procés_ El semáforo alimenticio de la salud bucal

Flyer d'alimentació i salut per la mateixa consulta pediàtrica que el tríptic. Es tractava de la idea del semàfor alimentari, el que es pot menjar sempre, a vegades i un cop a la setmana. El client volia els mateixos valors que amb el tríptic però jo vaig tornar a intentar tirar per la meva via. Color i figures simples eren bàsics segons el que jo creia. La meva idea fer un semàfor directament i no només els colors, es més directe. El client no acabava d'estar convençut i finalment només va quedar el color del semàfor. La idea final mostrar els aliments que es relacionen amb cada color, es tracta d'un dibuix de línia perque el color dels aliments no interfereixi amb els color del semàfor.

Propostes presentades durant el procés

No hay comentarios:

Publicar un comentario